Не лячно назначати прайс, якщо знати як діяти. Я поділюсь з тобою своїми думками, аби ти сформувала власний підхід та гідно оцінила себе та свою роботу.
З чого почати?
Якщо ти новачок — клич моделей на процедуру. Це дієвий спосіб стартанути майстру та гарно натренуватись. Раджу не пропонувати їм процедуру безкоштовно. Сміливо став мінімальний прайс у розмірі собівартості матеріалів. На сьогодні це близько 150-200 грн., аби покрити ще й розхідники, комунальні та усілякі плюшки типу чаю та цукерок. Так модель отримає гарні вії, а ти — не спрацюєш у мінус та відшліфуєш майстерність.
Ще й буває, перші моделі стають частими клієнтами, якщо їм сподобався результат, тож think about it :)
Що далі?
Часто, аби відчути впевненість у своїх діях, достатньо опрацювати 5-10 клієнтів. Зробила? То рішуче підіймай прайс на ринковий рівень та починай заробляти. Напрацьовуй базу клієнтів — подружки, подружки подружок, родичі та знайомі, гарна сторінка в Instagram та таргет на потенційних клієнток. Роби своє діло круто, розвивайся та дбай про сервіс, і сарафанне радіо запрацює, запевняю!
“А я зараз як поставлю ціну нижче ринкової, а до мене як побіжать дівчата!”
Нажаль, люба, це програшна ідея. Не варто демпінгувати, знижувати ціну, ставлячи її нижче ніж у інших майстрів. Ти хочеш виграти, бо до тебе прийдуть на нижчу вартість? Але ж так лише демотивуєш та знеціниш себе. Я впевнена, що твої зусилля вартують більшого!
Конкуренція. Не порівнюй себе з іншими
Ти — особистість, яка точно відрізняється від інших. Лише важливо розуміти, що саме ти робиш дійсно круто та краще інших.
Можливо, ти настільки ретельно і правильно робиш процедуру, що вії носяться до 2-х місяців? Або трендові нарощення та експерименти — твій головний скіл? Або ти просто створюєш класну атмосферу та релакс для своїх дівчаток? Будь-що з варіантів має свою ціну і відрізняє тебе від інших. Не бійся підвищувати прайс, краще бійся його занизити 🙂
Як заробляти більше?
Розвиток — ключ до успіху. Навіть профі з досвідом постійно розвиваються, аби залишатись актуальними.
Тож, вкладайся у навчання та постійно підвищуй кваліфікацію, щоб покращити якість роботи. Чим більше різного досвіду, тим більше потреб клієнтів ти можеш вдовольнити — а отже, тим впевненіше ти можеш підіймати прайс.
Із важливого:
Не раджу прив’язувати зміну прайсу до змін зовні, типу: новорічні свята, ріст цін на матеріали, підвищення курсу валют, ітд. Адже твій розвиток від цього не залежить. Змінюй прайс коли відчуєш, що вже варта більшого. Впевнена, твої клієнти залишаться з тобою, бо задоволені твоєю працею. Та ще й з’являться нові, а нові клієнти — нові можливості!
Подружко, знай, я підтримую тебе у твоїй справі і ніколи тебе не знеціню! І ти пообіцяй це собі, й тоді на нас чекає лише розвиток та задоволення від своєї роботи!
ХОХО, Твоя Viya!