Перейти до змісту

Instagram lash-мейкера, що приваблює клієнтів — як усе зробити ідеально?

Подружко, запевняю, Instagram — це легко та ефективно, якщо працювати над ним регулярно. А робити це потрібно, адже він — основний канал просування та заохочення клієнтів.

Як створити гарне та впізнаване Instagram-портфоліо, розкажу далі:


З чого почати?

  • Передивись інші профілі б’юті-майстрів і майстрів суміжних сфер.
  • Шукай те, що надихає та привертає увагу.
  • Помічай фішечки, що можна застосувати у себе на сторінці.

Шапка профілю — перший контакт з клієнтом.

  • Обери яскраву аватарку, що вирізниться на фоні інших майстрів.
  • Обов’язково пропиши у полі “Ім’я” вид послуг, що ти надаєш. Далі ім’я буде видно клієнтам у переписці в дірект, це головна асоціація з тобою.
  • Сформулюй креативний опис профілю. Можеш деталізувати послуги, додати інфо про атмосферу, яку створюєш, або заявити свої погляди на красу дівчат. 
  • Також додай адресу, контакти для запису, та пропиши прайс у хайлайтс.

Візуал важливий!

  • Коли майстер працює на себе, він за сумісництвом ще й контент-менеджер та рекламщик. Тому контент — те, на що не слід “забивати”, з чим слід працювати.
  • Важлива також різноманітність контенту, що все-ж об’єднана впізнаваним, твоїм стилем.

Рілзи — новий чорний

  • 70% відео-контенту та 30% фото — орієнтовна пропорція для твоєї стрічки.
  • Як ідея, можеш знімати відео з інструментами та їх обробкою, показувати як проходить день майстра, показувати результати роботи на дівчатах, знімати трендові фанові рілзи під тематику сторінки.
  • Також круто показувати, як відбуваються процедури. Дівчата-клієнтки під час нарощування чи ламінування лежать з заплющеними очима. Їм буде цікаво подивитись, як чаклують з їх війками майстри. Поставити штатив та зняти на таймлапс процес — найпростіший та робочий варіант :) 

Як часто постити?

  • Частіше виходь у сторіз, не забувай про контент та публікації. Стабільність і частота постингу важливі. Хоча сама знаю, як іноді буває не до цього :) Але пам’ятай, крутий живий Instagram майстра— також дієвий інструмент для твого росту.

Трохи підказок, що не спрацює влучно в Instagram:

  • Не роби фото клієнтів лежачи, так обличчя виглядає не гармонійно. Можеш поставити, посадити клієнтку, зробити портрет чи зняти на відео частину обличчя (наприклад, нарощені війки, що кліпають)
  • Рамочки, колажі та неживі фото з Pinterest — у смітник. Живі люди йдуть до живих людей, тому показуй більше саме свого життя та створюй контент у своїй студії.

Експериментуй та шукай свій стиль. Не соромся виходити у сторіз, щоб ділитись своїм lifestyle, інсайтами і звісно, роботами. І пам’ятай, якщо що — ти завжди можеш звернутись за допомогою до дівчат-сммниць зі стажем ;)

    Інші поради

    Клей для нарощування вій — як обирати та як працювати?
    May 26, 2023
    Клей для нарощування вій — як обирати та як працювати?

    Коли за діло беруться lash-мейкери, вибір правильного клею – це супер-важливо для досягнення ідеального результату. Читати далі

    Працювати на себе чи в салоні? Яка різниця?
    May 26, 2023
    Працювати на себе чи в салоні? Яка різниця?

    Це питання перш за все залежить від бюджету майстра та його амбіцій. Тож давай розбиратись. Читати далі

    Drawer Title
    Вітаємо в VIYA!

    Ми ще не знайомі, але ми тобі сподобаємося прямо зараз, обіцяємо! Тримай 10% знижки на замовлення на сайті. Промокод на знижку відправляємо на e-mail

    Схожі товари